დავიწყეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა, განვსაზღვრეთ კონკრეტული სასწავლო მიზნები სტანდარტებსა და 21 საუკუნის უნარ-ჩვევებზე დაფუძნებით. შევადგინეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის მონახაზი, განვსაზღვრეთ შეფასების ფორმები და შევქმენით შეფასების რუბრიკები. გავითვალისწინეთ ესგ-ის სტანდარტები და ინდიკატორები, გავეცანით სასწავლო მიზნების ნიმუშებს, ვიმუშავეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების დასმის კულტურაზე, თანმიმდევრობით ვავსებთ ჩვენს პროექტებს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий